Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 17, 2012

Appreciate what yo have before it turns into what you had .



assalammualaikum semuaaaa . harini perempuan belemoih ni nak cakap pasal appreciate ( menghargai / hargai / penghargaan ) . okayy . semuaa orang especially wanita kan . iya wanita . aku mngkin ? iyaa , memang aku . semuaa perempuan kadang-II rasa sebal kan kalau diri tuu tak dihargai ? mestilahh , kita kan perempuan . hamba Allah yang dicipta dengan hati dan tuitur yang lembut . hati yaa kot . tutur tuu macam dah jauh menyimpang . iyaa , jauh sangat . haha . macam-II dah aku korbankan untuk dia . tapi dia ? kenapa dia macam tidak tahu tentang itu . sengaja atau memang tidak tahu . entah , hanya dia yang tahu . iya , cuma dia seorang . tolonglah , aku perlukan sedikit penghargaan dari dia . tidak sedarkah kau ? sedarlah , kembalikan dia yang dulu . yang selalu hargaii aku , yang selalu ada dengan aku , yang selalu happy . ahh , sudah . mungkin itu hanya akan terjadi di alam mimpiku malam ini . mungkin . cubalah buka mata luas-II . cuba lihat apa yang aku terjumpa untuk sedarkan dia . aku cuba . sedang dan selalu mencuba .

kadang-II kita tak pandai hargai apa yang ada di depan mata . jauh kita cari , mencari yang lebih hebat walhal kita sendiri sedar tiada mana-II manusia yang sempurna di dunia ini . kita mencari lagi , kononnya yang dapat melayan kerenah kita walhal kita sendiri sedar kehendak mereka belum kita turuti dengan penuh .


Bila dia ada , kau buat tak peduli kan dia. One day dia takda nanti, kau akan sedar and betul2 rasa kehilangan tu. Masa tu baru kau akan ingat kenangan2 lepas masa kau dengan dia . Hargai sebelum terlambat

sudah laah kau berangan sayang . semua itu tak mungkin akan terulang seperti keinginan kau . ahh , jauh aku melayang . melayang dalam sebuah filem yang tidak ada penghujungnya . esok aku ada trial dan masih sempat aku berceloteh di sini .  so , aku undur diri dulu . ohyaa , aku selalu ingat untuk tidak melupakan dahulu . kadang-II dahulu adalah jauh lebih baik dari sekarang . assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment