Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 23, 2012

Better


assalammualaikum . aku terlalu mengharapkan perkara ini terjadi . Tuhan , tolong benarkan ini terjadi dalam diriku . walaupun kini kita masih tetap bersama , aku berharap untuk menjadi yang lebih baik daripada masa lalu dan masa depan beliau . kenapa perlu masa depan ? rasanya tidak perlu . kerana aku ingin habiskan masa depanku dengan beliau . cuma bersama beliau . mohon supaya Allah kekalkan jodoh kami . kerana aku sama sekali tidak sanggup menerima beliau dengan his next . dan itu tak akan pernah terjadi . setelah mengenangkan masa lalu ku , aku terasa aku teramatlah bodoh . tetapi , sejarah itu malah mendewasakan kita . aku terasa sangat dewasa dan matang . ayat yang terindah pernah berkumandang di telinga ku ' benda yang paling jauh dengan kita ialah masa lalu , dan yang paling dekat dengan kita ialah mati ' . aku teruja mendengar ayat ini . assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment