Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 17, 2012

yang indah itu hanya sementara .


hello , assalammualaikum semua . acyn here . rindu takk ? hahaha . saja laa tadi aku terbaca blog senior aku dulu . then aku pun bukak laa blog aku . baca balek semua entry-II yang pernah aku post dulu . macam nak boh peampaqq sedaihh . eee , geli makhanggggg . bahasa ter-over rempit . mak aiiiii . geli hoiiii ! pastuuu , entryyy semuaa pasai lelaki kacakk tuh . ohhmaiii :') rasa macam nakk rendam laptop niii . babi lahh . tapiii apa yang tertulis dahulu , waktu dia masih bukan milik aku , itu adalah benar belaka . tiada unsur tokokan . harap semua orang tahu yang hati aku cuma untuk dia . harap dia tahu jugak lah . walaupun dulu , dia lebih hargai aku ( selalu ada masa dengan aku ) tapi sekarangg tak dah . betul laa orang kata yang indah itu hanya sementara  . dulu dia yang akan selalu cakap pasal rindu , pasal sayang , pasal cinta . sekarang ? dah takda benda nak cakap . serious cakap . sekarang kalau jumpa punn dah tak sengih-II macam dulu . dua-II buad muka toya . maybe sebab dulu dah keluarkan semua . haha . dulu ada pantai , straits quay , gurney , pondok yang teman kami jumpa . sekarang motor laa yang teman kami date . kami habiskan masa atas motor ja . dah takda sweet pun dalam life kami . aku sendiri pun tak paham apa yang dia mahukan . sedangkan aku masih berharap semua akan kembali seperti dulu . dulu yang gemilang . oh yaa , dulu dengar jugak dia cakap sorry . sekarang aku jaa yang cakap maaf . apa dah jadi dengan dia aku pun tak pasti . kadang-II sedih , tapi aku tahu Allah memberi ujian kepada hambanya bedasarkan kemampuan hambanya . betul kan ? kenapa harus ada ayat macam ni ' manusia boleh berubah ' . dan kenapa dia yang mesti berubah ? wajarkah aku cakap yang dunia ini tidak adil ? ya , sangat tidak adil . sebab adanya keindahan yang sementara . penipuan tak akan berakhir . apakah ini ? iyaa , ada kaitannya dengan aku  . aku rasa tidak dihargai sama sekali . dia pun macam bukan dia lagi . hari-II dia indahh dengan kehadiran rakannya . sedangkan aku ? 24 jam tunggu dia . kenapa aku tidak berubah ? 5 tahun dulu , waktu dia bukan aku punya . dan sekarang dia 100% milik aku . tapi aku masih menunggu . menunggu bulan jatuuh ke riba ? sudahlahhh pasal kau sayang . tiba-II kepala terpusing teringat kawan-II . ya allah , aku rasa macam dah lain sangat . afa , miera , mina , donut , lydia , marsyie , meah . kalau terbaca , tolong . aku mintak maaf sangat . aku sayangg hampa . entah kenapa malam ni macam menghantui aku . terlalu sukar untuk aku lalui . azmiraa dah bahagia dengan si-zul azri . semuaa dah kenal diri masing-II . ohyaaa , SPM . aku masih belum sedar dari keseronokkan . bila aku nak mula pun aku sendiri belum pasti . yang pastinya , miera dengan afa dah jauhh berlayar dari aku yang masih berlabuh di jeti mana taktau . harini aku rasa rindu dekat zahirah dengan madihah pulak . dua minggu aku dengan depa . adik dah laa manja . sumpah aku rindu adik-II aku tuu . aku sayang depa . assalammulaikum .

No comments:

Post a Comment